10 minus!!!!

Hej! Hur är det med er? Med mig är det iaf bra :) Just nu sitter jag hos min pappa och tittar på bloggar. Jag hörde att Amy skulle komma hit till Sverige nu idag, jag har inte träffat henne på mera än ett år!, och jag tror kanske att jag ska sova med de idag, det ska bli kul! :)

Jag längtar jättemycket till julen och tror att det kommer bli kul! Jag och min brorsa ska till våran farbror där släkten kommer att vara också, det är bra också om snön ligger kvar som jag faktiskt tror, för då kommer det bli riktig julstämning, när var det sist snö på julafton? :O Jag hoppas också att jag kommer få roliga julkklappar :)

Idag fick vi jullov, sköööön! :D Slappa och ha det kul i 3 veckor passar mig helt utmärkt! Men shit vad det är kallt ute nu asså, förut idag var det iaf 10 minus grader, fast jag tycker faktiskt att det är bra att det snöar, då är det ju en riktigt vinder :D Men iaf i eftermiddag har jag varit hos Klara med Sofia och Amla, vi fixade med varrans hår för hom fyller år idag så hade hon fått en plattång :) Nu ska jag nog göra nåt..:P

Ha det bra, puss Freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0