27 december

Hej! Förlåt att jag inte har lagt upp bilder som jag sa att jag skulle men jag kanske ska göra det nu? Om jag orkar. Hehe, fast egentligen är det inte att jag är lat men det är jobbigt för att min dator är dålig och då tar det typ år och lägga up bilder -.- Iaf ikväll ska jag sova hos Daniela, med typ Sofia, kanske Klara? och Alma skulle typ också komma kanske? Idag har jag typ bara läst och fixat lite med alla julklappar och så. Jag läser "syskon kärlek", men jag kan faktiskt inte säga att den är så bra, den är däremot äcklig och bara konstig.. Aja, nu ska jag äta, jag kommer nog lägga in en bild på alla julklappar tillsammans efter maten :) Puss  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0