4 dagar kvar..!

Åhh vad jag längtar, och det är ju bara fyra dagar kvar :D

I fredags kom Erica, Alice, Amy, Wendela och Anne till min port och så gick vi till Erica för jag sov ju där, alla förutom Wendela. Det var kul! Vi var uppe rettså länge och jag hade visst bråkat med Anne i sömnen (?) heh :P Sen när vi vaknade åt vi frukost och så sen när vi vaknade gick jag hem och lämnade mina saker och hämtade pengar så stack vi till stan. Jag köpte en liten julklapp till min kusin och så en munkjacka till mig från Bikbok som jag har på mig nu, den är jättemysig! :) På kvällen tittade jag på första twilight filmen, jag tycker faktiskt att den var jättebra, vilket jag inte trodde att jag skulle tycka :P Så jag vill se den andra filmen på bio men måste bara hitta någon att se den med för alla har ju typ redan sett den, eller? Säg till mig om du inte har sett den :) Idag har jag bara segat faktiskt! Vaknade och typ sen två har jag bara suttit vid datorn, sen lagade jag mat och sen kollade jag på robinson och så sitter jag här, men jag borde gå och lägga mig snart. För imorn ska jag till min farmor, hon hade visst köpt en fin klänning till mig och hon ville att jag skulle pröva den innan jul eftersom det är ett bra tillfälle att ha den på, haha ;) Men ha det så bra!

(Jag tycker att det är jättetråkigt att jag inte bloggar så mycket längre eller lägger upp bilder, tyvärr har det blivit så :()

GOD JUL ifall jag inte skriver innan, puss

Kommentarer
Postat av: alma

jag vill se new moon med dig! :D även fast jag sett den två gånger.. :P vi måste ses ngn dag ju! :) känns som jätte längesen ju, men du har ju varit hos din pappa.

jag tkr också det är tråkigt att du inte bloggar lika mkt längre :(<33

2009-12-27 @ 01:38:18
URL: http://almaass.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0