Disikering av ett grishjärta, blää!


Idag var det ju skola som vanligt, men sen sista lektionen på biologin disikerade vi ett grishjärta, men liksom vi tittade inte bara på hjärtat utan alla inelvor och äckliga saker låg där också, typ tunga, lever, njuren och allt, det var inte fräscht! :S Men jag rörde faktiskt i det och klippt lite i hjärtat...

Nog om det, efter skolan hade jag ju tennis och det gick väl helt okej men jag får damp på min grupp, det är 3 killar som jag bara vill skrika "väx upp!" till, och jag kommer säkert göra det också..! Haha.
Efter tennisen kom jag hem och åt middag och sen har jag gjort engelska läxan och tittat på "Paradise hotel". Jag tycker det är så kul för alla bara är falska, och speciellt Catja fast jag gillar henne ändå för hon är så lurig ;) Men nu ska jag lägga mig i sängen och läsa! Ha det bra, Puss Freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0