Förlåt för vääldigt dålig uppdatering!

Ja, sorry! Jag har typ inget bloggsug längre men Wendela kommenterade att jag skulle blogga, så kanske att jag gör det varannan dag eller något :) Saknar dig Wendela, det var typ två månader sen sist!<3

Förra helgen var rolig :) På fredagen hade jag lite hemmakväll, mys. På lördagen stack jag, mamma, Tyra och Theo till Täby Centrum, jag köpte ganska mycket faktiskt. En vit vinterjacka, strumpor, en tjocktröja, nagellack, present till Agnes, och små hårspännen :) Det var kul att få lite nya saker! Sen åkte vi hem och jag packade min väska med saker jag skulle ha till Agnes tjejmiddag som var på kvällen och stack till Emelie där vi tjejer fixade oss och sen gick vi till Agnes då då. Där var det kul! :) Vi åt typ middag först, sen spelade vi något spel, åt god efterrätt, körde ett annat "spel" och typ pratade lite. Vid halvtolv åkte jag hem. På söndagen kom Alma och Jossan till mig och vi var i min källare och sen gick vi till pizzerian och åt middag :)

Sen den här veckan har det väl inte hänt något speciellt på vardagen, skola som vanligt. Eller hade utvecklingssamtal i måndags och det är inget fel på mig ;) Jag har fått tillbaka biologi och fysikprov, fysiken gick bra! I fredags gick jag hem efter skolan åt mellis och packade ner lite saker som jag skulle fixa mig med och åkte till Klara, fixade mig och sen gick jag och Jossan med pommfritt till J och satte in de i ugnen, haha ska jag berätta varför ;) Jo, för att vår klass skulle ha ett knatte-disco för 1or, 2or o 3or! Så när pommfritten var klar gick vi till skolan och fixade allt, kl. halv 6 kom alla småbarn, och det blev väldigt lyckat! Ca 100 barn kom, och vi tjänade jättemkt pengar till klassresan :D Och det var kul också, jag satt i inträdet först och sen hjälpte jag till i kiosken, alla barn var ju verkligen galna i gottigheter! De köpte jättemkt :) Sen kom jag hem vid 9, och kollade på Idol. Igår var jag och Alma på stan, det var trevligt! Jag tittade på en plattång som jag ska önska mig och julshoppade, hittade faktiskt en del! Sen åkte vi hem till henne och gjorde inget speciellt och åkte hem och åt middag, på kvällen tittade jag på någon film. Idag har familjen varit på julfika, fast det var inte så kul :P Och nu ska jag typ plugga lite.. Men nu ska jag lägga upp bilder :)


Cool bild på hallon ;)


Plattången jag vill ha :)


Min nya vinterjack, I love it♥


Såhär ser jag ut nu.


Todays outfitt, tröja Gina Tricot, jeans Cheap Monday


Nagellacken jag köpte förra helgen


Plugg..


Tjocktröjan jag köpte förra helgen :)


Äcklig bild, men iaf jag kokade ris vid middagen och så hade kastrullen stått på plattan på högsta grad och så skulle jag hälla i vatten så tänkte jag inte på att den var varn så tar jag under kastrullen och liksom verkligen håller i den! Gissa om det gjorde ont?!!

Det blev ett långt inlägg, tog mig en timme och skriva.. För att jag bara kan skriva med en hand :P Aja, får se när jag skriver nästa gång, puss ha det kanin.


Kommentarer
Postat av: wendela

Tack för att du skrev kram saknar dig med :)

2009-12-07 @ 14:01:51
Postat av: Freja

Svar till Wendela: Haha var så lite så ;) Vi måste träffas snart! Kram :)

2009-12-07 @ 20:57:28
URL: http://ffrree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0