Lite om allt möjligt

Hej! Nu tänkte jag berätta lite om min jul och lägga in bilder på mina julklappar! :D Haha, lite sent kanske men skit samma.

Jag vaknade på julaftons morgonen hos min mamma och så åt alla frukost tillsammans vid nio tiden. Sen öppnade vi paketen :D Jag är jättenöjd, blandannat fick jag en plattång som jag hade önskat mig, den är jättebra! Sen skjutsade min mamma mig och min brorsa till våran farbror och så firade vi jul där, och där var släkten :) Så vi åt jul-bord, och öppnade sedan presenter och sånt :) Vid halv 12 eller något åkte vi hem till våran pappa och dagen efter när vi hade vaknat (på Juldagen) öppnade vi presenter. Jag fick en ny mobil av min pappa blandannat :D Och sedan på kvällen åkte vi till min andra farbror och där var det också lite släkt :) Ja, det var lite kortfattat om min jul.


Det här är det jag fick!

♥ Kläder, blandannat en klänning son jag hade jag på mig på julafton :)
♥ En paljett-basker
♥ Böcker, 2 av twilight, 2 av Gossip girl och nån som heter "man överlever, jag lovar"
♥ Stora "ring örhängen"
♥ Lite smink, en kajal, ögonskuggor och en mascara
♥ Lite småsaker
♥ Ett presentkort på Gina Tricot :D
♥ En plattång! :D
♥ En mobil! :D
♥ Sen gav min pappa även "Wii sport resort" till hela familjen liksom :)

Det var nog allt ;) Haha, jag är jättenöjd med både julen och julklapparna! Hur var eran jul :)?

Nog om julen, lite uppdate om nyår istället :) Det kommer gäster hem till oss så ska vi typ spela lite spel och sånt ;) Vad ska ni göra på nyår?

Lite om idag också, jag har varit hemma hela dagen och typ läst twilight, för jag är sjuk :( Eller jag mår nog bättre nu men jag är fortfarande snuvig. Och imorn vill jag vara frisk för om jag är det ska jag till stan och det vill jag verkligen! Ha det bra! //Freja♥

Och tänk, om tre dagar är det 2010...

Kommentarer
Postat av: filippa

freja tu mobilo es likadan som mi mobilo! hihi, jag äger på spanska! <3 nej men den är bra :)

2009-12-30 @ 11:09:14
URL: http://stifli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0