Lucky me!!

Hej! Idag har det varit skola som vanligt men klassen skippade sista lektionen för vi åkte iväg på julmarknad i Gamla Stan, det var kul där! Vi kollade först på någon kyrka (eller det var inte så kul) som Victoria och Daniel ska gifta sig i i sommar och sen gick vi till själva marknaden och det var sånna här choklad hjul man kan vinna antingen bara en 200 grammare på eller en sån där man kan vinna på Gröna Lund ni vet vad jag menar eller hur?  Och ett nummer kostade bara 10 kr så jag satsade och på första gången vann jag!! :D Fatta vad glad jag blev! Det var också så här andra vinster och jätteliten chans att den kom på första vinster men det gjorde den för mig, hihi ni kanske märker att jag är glad? ;) Men har ni haft det bra idag? :)

På fredag är det jullov också, asskönt! Och jag ser fram emot julen också för det känns som att det kommer bli kul, jag och min brorsa ska till våran farbror och där är släkten, hoppas ni också får det bra. Jag lägger tyvärr inte upp några bilder idag men ni överlever ju.

Puss ha det bra /FREJA♥

Kommentarer
Postat av: AAGNESB

SV: Haha, nej då det är jag inte :P imorgon lägger jag ut texten så då kan du läsa, egentligen är den inte så speciell, men ja du får läsa.



åh, gud vad bra! :)

2009-12-15 @ 21:34:18
URL: http://aagnesb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0