Åhh vad skönt det är att bara vila!

Hej! :) Har inte bloggat på ett tag men ja, jag gör ju inte det så ofta längre, ni kanske tycker det är tråkigt? Men jag hinner faktiskt inte, jag är knappt inne på datorn längre.. Det ända jag gör är att plugga..!? Faktiskt så är det sant, men efter en liten familje-disskusion har vi kommit fram till att jag inte kan plugga såhär mycket, för även om jag bara pluggar så har jag inte topp omdömen liksom, fast jag har ganska bra, men om man pluggar så mycket som jag gör borde man ha bättre, så jag måste helt enkelt dra ner på det! Det känns skönt!Och ha lite fritid också, jag har knappt haft någon fritid på sistonde, känns ganska hämskt faktiskt !..? Aja.

Ska berätta lite annat också kanske? :) Ni ser ju rubriken, om hur skönt det är när jag inte har plugg för att jag har gjort alla läxor! :D Åhh såååååå skönt asså! När jag slutade skolan tänkte jag bara "hmm, vad ska jag göra när jag kommer hem egentligen..?" Jag tänkte inte ens på att man faktiskt kan ta det lungt, men jag åt mellis och la mig på min säng och läste lite ur min bok, och jag ligger kvar i sängen, fast med musik på och med datorn i knät :) Det är detta som gör mig glad och bara på topp humör, och allt blir bättre med favorit musik också! Jag har fått låna brorsans minihögtalare till mobilen som faktiskt är jättebra också! Så då blir det inget skramligt ljud. Inga bilder, ni får bara läsa om att jag har det så bra nu! ;) Medans de andra pluggar och har det jobbigt.
Förresten så har jag en chokladboll också som jag fick från kamratstödjare mötet som jag var duktig och sparade och ska äta sen också, mums :) Har ni det så bra som jag har det nu också :)? Nej jag skulle väl inte tro det :D

Idag fyller även Bea tonåring!! Jag har ju redan grattat dig i skolan :) Av mig fick hon ett armband som hon ville ha och så gjorde jag även bästisarmband, jag hoppas hon blev nöjd! <3

Puss, ha en bra helg :) Jag menar det faktiskt verkligen!


Kommentarer
Postat av: alma

you are so gullig freja! hela inlägget var så mysigt! :D <3 <3 <3

2009-11-27 @ 20:25:11
URL: http://almaass.blogg.se/
Postat av: Anonym

skriv gärna ett till inlägg läser din blogg varg dag kramar en gamal vän nää skoja bara det e wendela heheh

2009-12-05 @ 10:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0