Blogglusten är nere på 0...

Ja, min blogglust har inte varit stor nu på sistonde! Tyvärr, förlåt om ni bryr er, men kanske ska jag ta en blogg-paus, eller kanske sluta med bloggen:O? Ska jag det eller bara ta en blogg-paus? För jag har ändå inget ork att lägga in bilder heller så att bloggen blir rolig. Men jag kan väl berätta lite om idag.

Idag hade vi biologi prov, våran lärare sa innan att det var ganska lätt och bara 17 frågor, men när vi fick provet var det ju självklart 6 A4 sidor och liksom 1 a,b och c, och så vidare! Så det blev ju mer än bara 17 frågor, men men, jag är faktiskt jättestolt över mig själv att jag har pluggat väldigt mycket och kunde faktiskt allt, bara att hon hade lite konstiga frågor, men jag kan säga att hade jag inte pluggat så hade jag inte kunna något, jag är så duktigt :)

Men nu kollar jag på två och en halv män:) Aja, skriver kanske någon gång snart, men jag tror faktiskt att jag tar en blogg-paus, men vem vet?

Kommentarer
Postat av: K

hej! Jag tycke du ska fortsätta bolgga!

2009-11-04 @ 20:44:54
Postat av: agnes

hahah , okej ! ;)



vad roligt med biologin, det var du värd ! ;)

2009-11-04 @ 22:04:06
URL: http://aagnesb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0