Det har varit såå skönt..

.. att ha bloggpaus! Egentligen slutade den ju typ i fredags eller i lördags men jag har inte orkat skriva och inte haft någon lust heller.

Min helg har varit bra :) I fredags var jag med Jossan och Sofia efter skolan, sen stack jag hem vid mat dags och kollade på idol på kvällen, bra att Eddie åkte ut!

I går var jag, Ebba och Alma i TäbyCentrum, vi gick runt lite de skulle typ kolla på julklappar men hittade inget, jag köpte däremot ett genomskinligt nagellack och lite godis, sen gick vi hem till mig eller de var där typ i 15 min och tog sen bussen hem. Vi åt hembakad pizza till middag, det var jättesmarrigt! I löööv it ♥ Senare på kvällen kom Alma till mig igen och sov hos mig, vi bara tog det lite lugnt och så. Sen gick hon hem idag typ vid 1.         

Idag har jag städat och fixat för jag kände att det behövdes! Jag har typ dammsugit, dammat, fixat lite med saker på vinden, städat lådor och allt sånt, så nu är det fint överallt :) Jag har precis ätit upp min sista godis från igår, och har faktiskt inget och göra!!! :O Jag har typ haft skolarbeten och tusen saker att göra i hela sjuan! Och nyss jag bara tänkte, "hmm.., vad ska jag göra egentligen?"  Och jag börjar tröttna mer och mer nu på datorn också så jag bara, "hmm, datorn kanske? Eller nej det är så tråkigt, fast vad ska jag annars göra?" Så det blev datorn för min del nu, men jag ska nog stänga av den snart, och byta eller göra en ny header, för den jag har nu är lite.. konstig?

Inga prov denna vecka! JIPPIE :D Så därför kanske jag skulle hinna skriva i veckan men jag tror inte jag orkar, jag känner inte att det är lika kul längre, jag har kommit i en "har ingen lust och skriva" period typ :P Därför fotsätter blogg-pausen, men jag kommer kanske skriva på tisdag och lägga in en bild på min nya frisyr :) Ha det bra sålänge så hörs vi! PUSS OCH KRAM / FREJA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0