Fredag!

Idag är det fredag! :D Skönt, mindre skönt var att jag hade matteprov sista lektionen.. -.- och det som inte var kul med det var att jag inte kunde de två sista uppgifterna.. Jag kommer få jättedåligt resultat tror jag, men man kan ju alltid hoppas på det bästa! :S Men iaf jag och Sofia var jättesura för att det gick så dåligt ;) Haha, men sen åkte hon hem och jag och Alma stack hem till mig och vi gjorde en header som jag precis har klistrat in på hennes blogg :) Men imorn blir det jättekul faktiskt! Jag ska först träffa Alice och Erica på dagen tror jag, och sen ska jag sova över med Alice, kul! :) Jag har inte träffat de på typ kanske mera än en månad :S <3 Men jag vet inte om vi ska vara hon henne eller mig men det blir kul i alla fall! :D Jaja, typ från och med nu kommer jag typ ha blogg paus i kanske one week or something? Jag tror typ tills nästa helg tyvärr! Jag tycker det är ganska tråkigt men jag känner att jag inte hinner liksom, och jag har kemiprov nästa vecka också -.- 3 prov på 2 veckor i 7:an! Det tycker jag är ganska mycket. Men jag kanske inte håler mig från att skriva på en vecka, så gå in ändå och kolla :) Aja, ha det bra! Puss & Kram <3

Kommentarer
Postat av: ' caroline anette

vad söt du var :)

hur gammal är du?

2009-11-07 @ 02:19:03
URL: http://carolineanette.blogg.se/
Postat av: sofia är mitt namn (:

:( men nästa gång sk vi ha alla rätt :D ! puss<33

2009-11-07 @ 10:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0