Hej alla människor där ute

Nu är det fredag, yes, så skönt. Jag ska berätta lite om min vecka: Måndags, jag tog ju vaccinet och mådde inte så bra.
Tisdag, skrev ju då och var hemma och var sjuk, men sen på eftermiddagen kände jag mig bättre och jag åkte och klippte mig och träffade Alice sen :)
Onsdag, skolan som vanligt, på kvällen firade vi Jocob som fyllde år.
Tordag, skola som vanligt, hämtade TT och inget speschel hände på kvällen.
Idag, skola, gick hem gjorde smothie och sedan åkte jag till min pappa och är där nu :) Jag ska vara här hela helgen nu :) Snart ska jag åka till min farmor och där ska vi ha lite farmor och kusin träff ;) Haha, jag kommer nog skriva i helgen iaf inte ta en till blogg-paus direkt så nu är jag på banan igen :)

Och förresten om ca 1 månad är det jullov!!!!!!!! :D Oj shit! Nu fick jag brottom, puss hej skriver typ inatt eller imorn :) Vad ska ni göra i kväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0