Seg dag

Jag och Alma är fortfarande hos Sabina för vi sov ju här och så gick vi upp sent idag också. Jag vaknade 12 och de halv 12 :) Men vi har typ precis ätit frukost men jag ska hem snart eftersom att jag verkligen måste plugga!

Och fan, skolan börjar imorn igen! Det har verkligen varit så skönt med lov, men veckan har gått så jälva snabbt. Aja jag kan ändå inte göra någoting åt att det är skola imorn så varför ska man gå och vara sur för det är det inte går och ändra på? :) Nu ska jag fixa det sista innan jag går hem, ha det bra idag! Och juste jag tror nog inte det kommer bli så mkt uppdatering den här veckan eftersom jag har lite prov och sånt! Tyvärr, men jag ska försöka skriva så mkt som jag kan :)

PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0