Sjuuk!

Nej, är sjuk idag:( Eller asså vi i klassen tog ju svininfluensan-sprutan igår och jag, Emelie och Jossan blev sjuka! Emelie svimmade tillochmed! :S Och Jossan mådde typ inte bra så hon och Emelie gick hem men jag skulle egentligen gått till Bea men jag fattade ingenting så det blev så att jag var i skolan ändå.. Men idag har jag sjuuuukt ont i armen! Fast alla har det men iaf.

Men något kul som händer idag är ju att jag ska klippa mig! :D Så innan dess ska jag försöka bli friskare men jag måste göra lite saker:

♥Försöka sova lite iaf
♥Göra svenska läxa
♥Kanske plugga på engelska glosor
♥Måla naglarna med överlack
♥Vid kl 1 ska jagtyp fixa mig, asså sätta på kläder, iaf vara så fin att man kan gå ut eftersom jag ska klippa mig sen kl 4
♥Och bara ta det chill

Nu ska jag försöka sova, puss

Kommentarer
Postat av: jossan

stackare krya på dig :)<3

2009-11-17 @ 10:55:58
URL: http://jjosy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0