Söööndag redan!?

Åh vad helgerna går fort asså, verkligen för fort! Aja, idag är det söndag och jag ska typ plugga lite och sitta vid datorn ;) Vad ska ni göra idag? Jag har inget mer att skriva men jag ska lägga upp lite bilder! :)


Kanske en lite bättre bild på mitt hår :)


Haha jag & Alma för ett tag sen


Jag och min brorsa köpte denna målningen, det är en spray målning och den är mycket coolare i verkligheten ;)


Hahahaha världens roligaste skylt :D

Så det var lite bilder jag kände att jag var tvungen och lägga upp de eftersom att jag typ aldrig lägger upp bilder längre och min blogg ser så död ut då, men jag har en liten förklaring som är för att jag kan knappt lägga upp bilder hos mamma för min dator är så sjuukt seg! Och funkar knappt.. Jaja, ska nog duscha nu, puss♥


Kommentarer
Postat av: AAGNESB

sv: Haha, jag tror jag bara klipper topparna! lugg blir så jobbigt! orkar inte platta håret, varje dag liksom :)

2009-11-22 @ 14:01:45
URL: http://aagnesb.blogg.se/
Postat av: AAGNESB

sv: Haha, jag tror jag bara klipper topparna! lugg blir så jobbigt! orkar inte platta håret, varje dag liksom :)

2009-11-22 @ 14:01:54
URL: http://aagnesb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0