ÄNTLIGEN!

Ja, äntligen har jag bokat tid hos frisören! Sååå skönt, någon som vill veta varför? Inte alls för att det är kul att klippa sig, utan för att det var någon cp frisör när jag klippte mig sist i Täby C i början av sommaren. Jo, det var såhär: Typ tredje dagen på sommarlovet åkte jag och Sofia till Täby C för att klippa oss! Sofia skulle klippa lugg och jag skulle klippa lite kortare. Jag såg fram emot det men det blev inte lyckat.. Sofias lugg blev jättekort och sne, och hon som klippte mig klippte halva mitt hår.. ;) Ja Sofia, haha kommer aldrig glömma! Iaf så kom jag hem med halva håret kort och halva min längd som jag hade innan.. Inte så lyckat, och jag säger bara aaaaaldrig mera Walléns i Täby C! Resultatet:

Man kanske inte ser så tydligt men där uppe vid halsen, det var så kort hon klippte! :@ Men som tur är finns min kompis mamma som är frisör. Jag har alltid klippt mig hos henne förutom den här gången, men det jobbiga med henne är att man måste boka tid och det kan ta upp till typ 2-3 månader! fast det är det värt! Men idag ringde jag henne och fick en tid om 1 månad :) Så det var tur. Men nog om det så har jag faktiskt gjort matten jag skulle göra, fixat nästan allt tills imorn och hängt upp lite tavlor. Det jag har kvar att göra är att måla naglarna och göra en header :D Det kommer faktiskt bli kul men har aldrig gjort det "påriktigt" förut så det kanske blir svårt för mig och jag kanske inte blir klart idag, men jag får de jag har ingen aning ;) Kommer nog skriva ett till inglägg ikväll om jag känner mig rätt :) Men ha det så bra så länge, och kommentera gärna! :D♥

Kommentarer
Postat av: j med ett j - {pjohanna.blogg.se}

Sv; Man måste ha ett program :D

2009-10-22 @ 18:29:38
URL: http://pjohanna.blogg.se/
Postat av: Emma

sv; Va bra (:

Jo deä r bra här med .



haft en bra dag?

2009-10-22 @ 18:57:06
URL: http://emsiea.blogg.se/
Postat av: j med ett j - [pjohanna.blogg.se]

Sv: Vad gör du annars då?

2009-10-22 @ 19:36:41
URL: http://pjohanna.blogg.se/
Postat av: j med ett j - [pjohanna.blogg.se]

SV: snart elva år sj? :D



Jag lyssnar på musik jag :)<3

2009-10-22 @ 21:22:17
URL: http://pjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0