Födelsedag

Hej för tredje gången ;) Haha. Jag tänkte lägga upp bilder på kläder som jag fick när jag fyllde år, det var ju ett tag sen iförsej, men det är kul :)


Väska jag fick, jag tycker inte den är så jättesnygg, men helt okej kanske :P Vad tycker ni?


Tröja från gina :)


Världens mjukaste tröja, jag lovar! :D


Linne, helt okej det också :P


Jättecoola byxor :)


Typ en lite långtröja, lite suddig bild...




Den här väskan var jag med när de köpte den, jag älskar den! :D


Linne, det kanske ser ganska tråkigt ut men det var väldigt fint, och så har det en liten ficka också, men den syns inte på bilden ;)


Och så en bild på mig också :)

Nu kommer jag nog inte skriva mer idag, men man vet aldrig :D


Kommentarer
Postat av: Johanna Vilhelmson

Heej! Fin blogg! :D

2009-10-15 @ 21:23:59
Postat av: agnes

supersöt blogg freja! och vilka fina kläder du fick! tänk byxorna tillsammans med gina tröjan skitsnyggt! :)

2009-10-16 @ 22:11:31
URL: http://aagnesb.blogg.se/
Postat av: Alma

jätte fina saker, även fast jag sagt dt förut :) och ja, jag tyckte väskan va snygg. asså båda :P love love love <3

2009-10-19 @ 20:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0