Freeeeedag


Jag nu :)
Hej! Idag är det fredag, det vore skönt om det skulle vara på en skoldag men nu är det ju lov och det är snart sut.. :( Åhh! Aja jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag, jag har ringt lite folk fast det är typ ingen som kan :( Men jag kanske ska göra det här till en pluggdag? Eftersom jag inte hann med det igår och det måste göras.. Men om någon av mina vänner ser det här soch kan träffas så ring! :) Ikväll blir det halloween "fest" hos släkten :P Jag tror nog jag ska vara lite utklädd bara men det är 5 småbarn så de kanske blir för rädda om man är förmycket utklädd ;) Men nu.. hm.. ska jag kanske plugga då.. -.- Fast tror nog först jag ska göra en header fort och lägga in! :) Jag slänger även in dagens outfitt!

Linne-H&M
Jeans-Bikbok

Någon som vill göra något idag? :) PUSS<3

Kommentarer
Postat av: j med ett j - [pjohanna.blogg.se]

Sv: Jag ska se den idag :)

2009-10-30 @ 12:35:40
URL: http://pjohanna.blogg.se/
Postat av: j med ett j - [pjohanna.blogg.se]

SV: Jodå!

Vad har du tänkt göra idag?

2009-10-30 @ 12:48:56
URL: http://pjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0