JA! Det är fredag idag! :D

Hej alla som är glada för att det är fredag ;) Haha, jag är iaf det, för det är alltid skönt att det är helg! :D Men iaf slutar skolan tidigt på fredagar och jag och Jossan stack först iväg till ICA och sedan kollade vi på innebandy profilens träning :) Och så tog vi bussen, jag åkte hem men Jossan och Sofia skulle till Täby C. Nu kom jag presis hem och ska typ kanske läsa lite i våran svenska bok, "det fattas en tärning" av Johanna Tydell. Jag har läst den förut men det är massa frågor till den som man ska svara på och den är faktiskt ganska bra! Ett tips är att läsa den;) Och så har hon ju också skrivit "i taket lyser stjärnorna", den är också bra! Iaf, i helgen ska jag fixa klart det sista i mitt rum eftersom jag fixade där förra helgen men är inte helt klar än, sen tänkte jag att jag skulle ha typ en före och efter bild men jag kom på att jag inte har nån bild på hur det såg ut innan så det blir bara en bild på hur det ser ut när det är klart ;) Sen ska jag också till Täby C för jag behöver jeans, jag behöver verkligen det! Och så kanske träffa nån kompis eller så också :) Aja iaf nu ska jag ta och kolla bloggar eller läsa boken, ha det bra kanske skriver sen också :) Puss♥


Kommentarer
Postat av: Bezzan

Jaa! det är sant bloggen är asbra!!! Pöss



Pok

2009-10-16 @ 18:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0