Ny vecka

Hej alla läsare! Nu är det en ny vecka, och det känns som den kommer bli ganska jobbig.. Eller vi har typ 3 prov ganska nära varandra efter höstlovet, biologi, matte och fysik, usch! Så jag kommer nog plugga till det den här veckan ganska mycket, och så får jag nog ta hem på lovet också. Men jag vill verkligen inte plugga på loven, liksom det är ju lov då ;) Och då vill man ju för en gångs skull slippa skolan och plugg.. Aja, nog om det så har det varit en helt "normal" dag eller vad man ska säga, inget speciellt har hänt. Efter skolan hade jag tennis, kul! :) Och så har jag ätit middag och gjort mitt lilla träningspass ;) Lite armhävningar & situpps och sånt. Har även målat naglarna, blev inte så fint.. Men iaf en sak, jag vill faktiskt ha lite flera kommentarer! :) För jag menar det är ju Mycket roligare och blogga om man får kommentarer och vet att någon läser, ni kan alltid ge mig tips, eller vad ni nu vill kommentera ;) Jag försöker blogga imorn, lovar inte ;) Puss♥ (kommentera annars kanske jag slutar och blogga! Jag kom på att ni kan ge mig tips på vad jag kan vara på fredag! (Skarpängsskräcksdagen!)


Saknar er!


Kommentarer
Postat av: elin

haha men nä, varför det? ;)

2009-10-19 @ 21:38:31
URL: http://yelin.blogg.se/
Postat av: erica

haha! värsta utpressningen hära xD

nej men jag saknar dig också baby! <33

2009-10-19 @ 21:44:46
Postat av: agnes

sv: Haha, jaa. mitt liv är fyllt med läxor, prov och press på mig själv just nu så det ska bli superskönt att slippa allt i en vecka. men sjuan, åh jag saknar den :/ <3

2009-10-19 @ 22:19:17
URL: http://aagnesb.blogg.se/
Postat av: alma

nej sluta inte! :D men har vi fysikprov också? OMG! hade ingen aning om dt, när fick vi veta dt? :s <3

2009-10-20 @ 16:42:27
URL: http://almaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0