Hos min pappa :)

Hej, jag vet att jag inte har skrivit på länge men jag har ingen blogglust, men nu kan jag skriva lite iaf :) I fredags efter skolan stack jag till min pappa och åt middag, sen gick jag till Alice och Erica var där också! Vi spelade in vårat andra avsnitt av vårat eget Paradise Hotel :D Haha jag har de båda på mobilen, och sånt här är sånna här roliga saker man kan kolla på om man tex är ledsen ;) Sen idag (igår eller vad ni vill kalla det eftersom kl är mer än tolv :P) var jag med Erica :) vi chillade bara lite och så. Jag fick även världens godaste mat idag av min pappa, schnitzel, MUMS! Och ni som tänker sån som man får i skolan är äcklig, aa det är den! Men det är verkligen SÅÅÅÅÅ olika! Och min pappa är ju liksom kock också så jag lovar att den är god! Iaf sen idag (eller imorn eller vad ni vill säga) vet jag inte vad jag ska göra, kanske gå på stan eller något :) Och så har vi familjen spelat lite wii också :) Riktigt kul! Men men, ha det så bra, vi får se när jag skriver nästa gång! Puss♥


Vi äger :D♥

Kommentarer
Postat av: Jossan

HAHA juste din favorit mat freja xD<3

2010-01-24 @ 00:05:48
URL: http://jjosy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0